Általános szerződési feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) 
Székhely: 8380, Hévíz, Kodály Zoltán u. 53. 
Telephely: 8380, Hévíz , Kodály Zoltán u. 53.
Adószám: 54885952-1-40
E-mail: info@helloskin.hu
Telefon: 06302691334

A helloskin.hu  által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Kérjük, figyelmesen olvassa, el az általános szerződési feltételeket mielőtt leadná a megrendelését, mivel annak teljesítése az alábbiakban található szerződés alapján történik. 

  1. Általános tudnivalók
    1. Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a helloskin Webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez. A helloskin.hu Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. A Webáruházban leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek.
    2. A helloskin.hu Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki 18. életévét betöltötte és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.
    3. Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások a helloskin.hu tulajdonát képezik, ezért azok összegyűjtése, lementése, tárolása csak a HelloSkin előzetes engedélyével lehetséges. A megjelenített képek illusztrációk és eltérhetnek a valóságtól.
    4. A vevő megrendelésének leadásával ajánlati kötöttsége beáll. A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld a Vevőnek. A megrendelés beérkezését visszaigazoló üzenettel a felek között a szerződés létrejön. A megrendelést és annak adatait igazolja vissza a Vevő számára. A visszaigazolt rendelést Ön a teljesítésig (szállításra átadásig) az ügyintézőnk segítségével (telefonon:06302691334, vagy emailen: info@helloskin.hu) módosíthatja. A Felek között a rendelés leadásával és annak a HelloSkin általi visszaigazolásával magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződésre vonatkozó adatokat a HellSkin elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
    5. Árak:Az áruházban feltüntetett árak érvényes nettó kiskereskedelmi árak. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek, azok alapján a HelloSkin ajánlati kötöttsége nem áll be. A helloskin.hu-t ajánlati kötöttség nem terheli. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár, vagy a ténylegestől eltérő tulajdonság jelenik meg a termék mellett. Ilyen esetben a tényleges fogyasztói árról/ terméktulajdonságról a HelloSkin egy második e-mailben vagy telefonon értesíti a vevőt. A vevő a részére megküldött információk birtokában jogosult eldönteni, hogy a módosított ajánlatnak megfelelően a vételi ajánlatát fenntartja-e. Amennyiben a vevő ajánlatát nem tartja fenn, úgy a szerződéstől bármelyik fél jogosult indokolás nélkül írásban elállni. A megrendelés véglegesítése előtt téves adatok (ár, tulajdonságok stb.) esetén egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) is megkeressük Önt. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
  1. Regisztráció, adatok védelme
    1. A regisztrációval a vásárló elfogadja a helloskin.hu adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatójában foglalt feltételeket az ÁSZF 4.7. pontjában foglaltak szerint. Az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató elérhető az alábbi linken:Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató  A regisztráció során minden számlázáshoz és tájékoztatáshoz tartozó adat megadása szükséges. A számlázáshoz szükséges megadni: név, irányítószám, település, utca, házszám, valamint a szállításhoz a szállítási adatokat: név, irányítószám, település, utca, házszám, valamint kérjük, adja meg telefonos elérhetőségét a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni!
    2. Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik, valamint a vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhető lesz.
    3. A Vevő illetve rendelés adatokat a helloskin.hu Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve amennyiben ez szerződéses feladatainak teljesítéséhez (pl. szállítás), vagy szerződésből eredő követeléseinek érvényesítéséhez (pl. ügyvédi felszólítás) szükséges. Ekkor azonban ezen harmadik személyek a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A személyes adatok felhasználása a hatályos jogszabályokban foglalt rendelkezések maradéktalan betartása mellett, azoknak megfelelően történik.  A webáruházon történő vásárláshoz szükséges Adatkezelési és védelmi tájékoztatót megismerve részletesebben megismerheti adatvédelmi politikánkat. Az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató az alábbi linken érhető el: Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató
  2. Adatkezelési azonosítónk: NAIH
    1. Elfelejtett jelszó: Ha elfelejtette a jelszavát, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (elérhetősége: info@helloskin.hu). Ügyfélszolgálatunk a regisztrációkor megadott e-mail címre megküldi az Ön új jelszavát. Minden ilyen esetben javasoljuk, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.
    2. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. A CÉGNÉV nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.
    3. A helloskin.hu minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. A rendelés leadása után kizárólag csak ügyintézőnkön keresztül módosíthatja a megadott szállítási és számlázási adatokat. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Hibásan leadott, vagy teljesített megrendelések esetén a korrigálás érdekében vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal telefonon, vagy e-mailben munkanapokon 7:30 és 16:30 között az alábbi elérhetőségeken:
      Telefon: 06302691334
      Email: info@helloskin.hu
    4. Megrendelés feladása (vásárlás folyamata)
      1. A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek kiválasztása a felül található tematikus menüpontokból lehetséges, a megjelenő terméklistát tovább lehet szűrni szűrőkkel. Az így leszűkített terméklistában a kívánt terméket az adatlapon elhelyezett kosár feliratra kattintással behelyezhetjük a kosarunkba, ha egy termékből több darabot szeretnénk vásárolni a kosárra kattintás előtt a kosár felirat mellett található szám beviteli mezőben a kívánt mennyiséget beírhatjuk, és a kosár gombra kattintva ez a darabszám kerül a kosarunkba. Az adatlapon a vásárlás a kosárba gombra kattintással lehetséges.
      2. Ezt követően Ön tovább vásárolhat Web áruházunkban. Miután minden vásárlásra szánt terméke behelyezte a kosárba, a fejlécben lévő kosár gombra kattintva ellenőrizheti a kosár tartalmát. Innen ezt követően véglegesítheti vagy folytathatja a vásárlást.

        A termékszámlát a helloskin.hu állítja ki.
        Adószám: 54885952-1-40
        Pénzforgalmi számlaszám: 11773353-09893076
        Székhelye: 8380, Hévíz , Kodály Zoltán u. 53.
        Telephelye: 8380, Hévíz , Kodály Zoltán u. 53.
        Tel: 06-30-269-1334
  1. Kiszállítási díj: Az árak nem tartalmazzák a kiszállítás díját! A kiszállítási díj olyan tételeket tartalmaz, amelyeket webáruházunk nem tud automatikusan kiszámítani (termékek súlya, csomag körmérete, fizetési mód). Ezért, hogy Ön előzetesen tudjon tervezni a kiszállítás díjával kérjük hívja helloskin.hu-t. A kollégánk által küldött visszaigazolás tartalmazza a végleges kiszállítási díjat. 16000 Forint feletti vásárlást INGYEN kiszállítjuk

A visszaigazoló e-mail után lehetősége van leellenőrizni az eddig beírt adatokat. Amennyiben hibát talál a korábban Ön által bevitt adatokban, a megrendelés után történő javítás érdekében hívja a helloskin.hu (06302691334) munkatársait. A rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár a vevő számára. A linkre kattintva legördül mind az Általános Szerződési Feltételek, mind az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató. Abban az esetben, ha nem fogadja el e két dokumentumot, és a fizetési kötelezettség tudomásulvételét, akkor a kérjük  írásban jelezze kifogásait a helloskin.hu felé. A regisztrálással kijelenti, hogy Elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, ill. kijelenti, hogy megértette és elfogadja az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatót és tudomásul veszi és elfogadja, hogy a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár . Rendelés feladásra csak abban az esetben kerülhet sor, ha mind az Általános Szerződési Feltételek, mind az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató mind a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár elfogadásra kerül. Ha mind az Általános Szerződési Feltételek, mind az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztató mind a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár elfogadásra kerülnek nyomja meg a Rendelés Feladása gombot.  Ön a megrendelés beérkezéséről visszaigazoló e-mailt kap automatikusan a rendelésével kapcsolatban a megadott e-mail címére. (Visszaigazolás Rendelés beérkezéséről).

  1. Cégünk Magyarország területén súlykorlát nélkül vállalja a házhozszállítást. Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a Vásárló megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát (pl. elállás). Amennyiben a Vásárló nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy az Eladó felé a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek a Vásárlót terhelik.).
  2. Központi ügyfélszolgálat elérhetőségek, kapcsolat: Szabó Zsófia, 06302691334, info@helloskin.hu


  3. Levelezés, vélemények, panaszkezelés
    1. Célunk és küldetésünk is egyben, hogy vásárlóink a lehető legnagyobb kényelemmel tudják használni a web áruházunkat és a vásárlás során és azt követően is a legmagasabb szintű kiszolgálásban részesüljenek. Abban az esetben, ha nem elégedett a szolgáltatásainkkal, munkatársaink hozzáállásával, vagy bárminemű észrevétele, panasza, reklamációja lenne, kérjük, forduljon bizalommal hozzánk. Reméljük, hogy áruházunk választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további érdeklődésére számíthatunk.
      1. Fogyasztónak minősülő vásárlók elállási joga
        1. Amennyiben Ön fogyasztónak minősül, úgy tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) 20. § -a értelmében az üzlethelyiségen kívül és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A fogyasztó az elállási jogát
        2. A fogyasztó az elállási jogát a Kormányrendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
        3. Az elállási jogot meghatározott határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
        4. Tájékoztatjuk, hogy fenti elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.
        5. Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért!
        6. A fogyasztó nem gyakorolhatja fentebb rögzített elállási jogát:

          szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

          olyan termék tekintetében, amelynek ára a pénzpiac Szállító által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitvaálló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

          olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

          olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

          olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

          olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót a sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából. (Ez esetben a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre az elállási jog kiterjed)

        7. Kérjük Önöket, hogy elállás esetén a terméket sértetlenül, lehetőleg hiánytalan csomagolásban, az eredeti dokumentumokkal szíveskedjenek részünkre visszaküldeni! Az utóbbi körülmények megkönnyítik az ügyintézést, de nem feltételei az elállási jog gyakorlásának.
        8. Elállás esetén a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó részére az ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal egyezően térítjük vissza.
        9. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szállító nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
        10. Szállító a fogyasztó részére visszajáró összeget mindaddig visszatarthatja, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
        11. Azon termékek esetében, ahol a termék ára nem tartalmazza a kiszállítás díját, a kiszállítás külön szolgáltatásnak minősül. Ezen esetekben a kiszállítás teljesítése utáni elállás esetén a visszafizetendő összeg nem tartalmazza a már teljesített kiszállítás díját.
        12. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a termékekről azok visszaérkezésekor fotó és/vagy videó dokumentációt készítünk.
      2. Szerződés megszűnése
          • A termék értékesítésére vonatkozó szerződés, valamint a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés megszűnik a mindkét fél általi teljesítéssel.
          • Megszűnik továbbá a távollévők közötti fogyasztói szerződés a fogyasztó elállási jogának gyakorlásával, az elállás Megatherm Kft. általi kézhezvételének napján.
          • A szerződés a felek közös megegyezéssel bármikor megszüntethetik.
          • Szállító és a Vásárló jogosult továbbá a jelen ÁSZF-ben részletezett esetekben a szerződéstől elállni.
        1. Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
          1. A helloskin.hu jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani.
          2. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.
        2. Fogyasztói panaszügyintézéssel kapcsolatos információk
          1. Tájékoztatjuk fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat, hogy Társaságunk a fogyasztói panaszokat a 06302691334 szám alatt kezeli. Panaszaikat megtehetik a fenti címen személyesen szóban vagy írásban, valamint a fenti címre küldött postai levélben, továbbá azt megküldhetik az info@helloskin.hu email címre.
          2. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a panaszok kezelése szinte minden esetben egyedi kivizsgálást igényel. Az azonnal nem kivizsgálható és orvosolható szóbeli panaszokról azok beérkezését követően Társaságunk haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átad a fogyasztónak, telefonon vagy egyéb úton közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal együtt megküld a fogyasztó részére. Az azonnal nem orvosolható szóbeli panaszokra, illetve az írásbeli panaszokra vonatkozó érdemi válaszunkat legkésőbb a panasz beérkezését követő 30 napon belül írásban küldjük meg a fogyasztó részére.
          3. Tájékoztatjuk fogyasztónak minősülő vásárlóinkat, hogy panasz elutasítása esetén, valamint a termék minőségével, biztonságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyekben a vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatnak! A békéltető testület eljárásáról részletesen a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. rendelkezik.
          4. Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségei ahttp://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek címen megtalálhatóak. Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltetőtestület elérhetőségeiről a fogyasztót válaszlevelünkben külön, részletesen is tájékoztatjuk!
          5. Tájékoztatjuk a Tisztelt Fogyasztókat, hogy vállalkozásunk fogyasztói jogvita esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást!
        3. Vegyes rendelkezések
          1. Tájékoztatjuk Tisztelt Vásárlóinkat, hogy a Szállítónál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. tv. szerinti magatartási kódex.

Jelen ÁSZF 2016.03.15-től érvényes

  1. sz. melléklet:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)m Korm. rendelet szerinti mintatájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról.

  1. Kellékszavatosság
    1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a helloskin.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  1. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  1. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni. 
  1. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  1. Termékszavatosság
    1. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
      Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    2. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

      Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

      A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    4. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

      Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
    5. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

      A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
      a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
      a hiba a tudomány és a technika áll.