Nálunk szuper gyors a szállítás így a rendelésed akár 24 órán belül eljuthat hozzád!

Kérdésed van? +36 30 136 5151 |  info@helloskin.hu

Elállás/ Szállítási problémák

Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések: 

Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?

Ebben az esetben írj nekünk az info@helloskin.hu email címre vagy hívj minket a 06301365151-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor tudunk rajta módosítani. 

Sérült csomag, sérült termék a csomagban:

Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos ritkán előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótóljuk a sérült terméket. 

Elállás a rendeléstől: 

Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek emailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A sérülésmentes, bontatlan csomagolású termékeket 14 napon belül vissza tudod küldeni a raktárunkba és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk. Kérlek vedd figyelembe, hogy a helloskin.hu oldalon értékesített termékek higiéniai terméknek minősülnek, ezért a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglaltak szerint indokolatlan esetekben nem vagyunk kötelesek megtéríteni a bontott csomagolású termékek árát. Lásd ÁSZF

A raktár címe: Helloskin 2051, Biatorbágy Verebély László utca 2. 154-es rámpa

Át nem vett csomag: 

Ha a rendelésed nem tudtat átvenni kérlek írj emailt az info@hellsokin.hu email címre és amint a csomagod visszaérkezik a raktárba, újra útnak indítjuk.